Hos User IT
Er du i trygge hænder

IT-supporten yder telefon support og remote support til kritiske hændelser både i og uden for normal arbejdstid, vi er tilgængelig hver time, hver dag.
IT-support er afgørende for dine forretningsmål og processer, når hvert minut med nedetid og afbrydelse tæller.

IT-SUPPORT

Dansk talende
IT-supportere

Tilgængelig
24/7/365

Proaktiv overvågning

Vi sidder klar til at assistere

En af kerneydelserne hos USER IT, er vores proaktive og dygtige IT kundesupport. Mange kan i den hektiske hverdag på arbejdspladsen opleve IT-problematikker, der hurtigt kan udvikle sig til at blive en tidskrævende og frustrerende proces. Med en supportaftale hos USER IT, får I eksterne medarbejdere, der altid er klar til at yde IT-førstehjælp. Hermed får I mere frihed og fokus på jeres kerneforretning.

Brug servicehjulet til højre, for at se hvilke services I har brug for i jeres virksomhed og få en aftale, der passer jeres behov.

Remote Support

Servicedesk

SPOC

Bruger administration

Proaktiv overvågning

Image udrulning

Software opdateringer

Backup og restore

MDM

Servicedesk tilbyder IT førstehjælp på din arbejdsplads og IT-programmer.

USER  IT bliver jeres ”Single Point Of Contact” - Ét samlet sted til alle Jeres IT  henvendelser.

USER  IT hjælper med administration, opsætning og vedligeholdelse af bruger rettigheder og lokal sikkerhed på Jeres enheder.  

USER  IT holder øje med jeres IT-systemer, og sørger for proaktiv afhjælpning af fejl.

Et  set-up, hvor USER IT professionelt kan klargøre f.eks. bærbare PC’er,  mobiltelefoner og tablets til brug, så de blot skal udleveres til brugeren.

USER  IT sørger for automatiske installationer på jeres IT-udstyr og selvkørende  opdateringer af installeret software.

USER  IT hjælper Jer med automatisk backup og hjælp til at genskabe tabt data.

Mobile  device management er en central håndtering, der inkluderer installation,  beskyttelse og sletning ved tyveri, af alle jeres mobile enheder så som  computere, telefoner og tablets

IT-Support

Personlig IT-Support døgnet rundt

Hos USER IT er der mulighed for at vælge 24/7 ServiceDesk. Som kunde får I en specialbygget og personlig oplevelse, fra besvarelse af telefoner til hvordan vi løser individuelle problemer.

Integreret med jeres eget IT-team sikrer vores medarbejdere, at jeres brugere altid har den samme support oplevelse, uanset hvem de interagerer med i fejlsituationer.

Vores team af uddannet IT-supportere, Datateknikkere og IT-teknologer, sidder klar ved telefonerne for at assistere med gode og holdbare løsninger.

Vi sætter brugeren i centrum

En af vores kerneværdier er, at vi altid har fokus på at vores kunder er i centrum. Vi lægger stor vægt på at højne kvaliteten for vores kunder, gennem god support, kvalitet og stærk IT-drift. Vi stræber dermed på altid at holde vores produktudvalg og services i top og opdateret. Det mener vi, er med til at give vores kunder den optimale kvalitets oplevelse.

Vi stræber efter at levere høj service med kundens behov i centrum.

Bliv ringet op

Vores dedikerede team er her for at hjælpe og besvare eventuelle spørgsmål du måtte have. Send dine oplysninger, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Tak for din henvendelse. Vi ringer dig op snarest muligt.
Der skete en fejl... Husk du altid kan ringe på +45 8880 3000